Шукати в цьому блозі

середа, 14 серпня 2019 р.

Самопідготовка вихованців ГПД

самопідготовка вихованців ГПД
.Мета: Поглиблювати вміння і навички учнів самостійно виконувати домашні завдання, сприяти кращому засвоєнню навчального матеріалу; раціонально використовувати вій час; вчити дітей самостійно працювати з підручником, довідковою літературою; виховувати акуратність. Старанність, взаємодопомогу, товаришування та дисциплінованість.

Основні вимоги до проведення самопідготовки Самопідготовка — не урок і не додаткові навчальні заняття і в її основі лежить самостійна учбова праця кожного вихованця. У функції вихователя не входить навчання учнів. Вихователь, як вказано в Статуті школи, спостерігає за своєчасним 42 приготуванням домашніх завдань, надає учням допомогу у навчанні. 

Підготовка і виконання завдань - це особливий вид навчальної діяльності школярів. Вона передбачає: 
1. Озброєння учнів навичками самостійної праці. 
2. Надання їм індивідуальної допомоги. 
3. Контроль за приготуванням домашніх завдань. 

Під час самопідготовки вихователь покликаний:
 1. Створити сприятливі умови для занять і забезпечити учнів необхідним навчальним приладдям. 
 2. Розвивати й удосконалювати вміння і навички учнів самостійно працювати. 
3. Поєднувати індивідуальну самостійну працю учнів із фронтальною колективною роботою групи. 
4. Формувати в учнів навички раціонального використання часу, відведеного на виконання домашніх завдань. 
5. Привчати дітей до певного порядку виконання домашніх завдань залежно від предмету і змісту навчального матеріалу. 
6. Організовувати різні види і форми занять. 
7. Диференційовано контролювати роботу учнів. 
8. Прищеплювати учням уміння і навички самостійно перевіряти виконані завдання. 
9. Сприяти розвитку творчої ініціативи і кмітливості. 

Під час самопідготовки в ГПД вихователь повинен дотримуватися таких вимог: 
1. У підготовчий етап самопідготовки включати різноманітні цікаві завдання, задачі на логічне мислення, усне обчислення, щоб налаштувати дітей на подальшу роботу. 
2. Забезпечити самостійну навчальну роботу учнів та їх дисципліну. 
3. Притримуватися бюджету часу на виконання домашніх завдань. 
4. Не перетворювати самопідготовку в урок. 
5. Формувати в учнів навички самоконтролю. 
6. Здійснювати індивідуальний та диференційований підхід до учнів з урахуванням рівня їх самостійності. 
7. Допомагати учням, коли їм це необхідно. 
8. Використовувати наочність, дидактичні ігри. 
9. Дотримуватися встановлених структурних етапів самопідготовки. 

Структурні етапи самопідготовки: 
І. Перший етап ~ організаційний момент (1-3 хв.); ~ фронтальна і індивідуальна перевірка готовності учнів; ~ використання різних форм розвитку самостійності. 43 
ІІ. Другий етап ~ самостійна робота учня. 
III. Третій етап ~ контроль за виконанням домашніх завдань учнями.
ІV. Четвертий етап ~ контроль виконання домашніх завдань вчителем. 
V. П'ятий етап - заключний ~ підведення підсумків: аналіз робіт. 

Бали в зошити і в щоденник вихователь не ставить.
x

Немає коментарів:

Дописати коментар